<< 03/2008 >>
nedponutosricetpetsub
01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
27.03.2008.

Konačno ste se odlučili da prestanete da pušite? Evo kako da to izvedete:

Korak 1
Pušenje treba prekinuti odjednom i potpuno.
Na duge staze to je najlakša, najbrža i najmanje skupa tehnika prestanka pušenja. Danas na svijetu postoje milioni bivših pušača koji su ostavili cigarete i skoro svi su tako prekinuli.

Korak 2
Napišite sebi ljubavno pismo gdje navodite svoje razloge za ostavljanje pušenja. Osobina našeg uma je da brzo zaboravlja razloge koji nas nagone da prestanemo sa pušenjem. Stoga, odvojte sada vrijeme da sebi napišete ljubavno pismo koji će vas podsjećati na sve razloge koje ostavljanje pušenja čine vrijednim. Pismo nosite sa sobom i često čitajte.

Korak 3
Bacite sve cigarete koje imate i sve što vas podsjeća da ste bili pušač. Recite članovima porodice i prijateljima da počinjete život bez duhana. Posvetite se potpuno svom ozdravljenju.

Korak 4
Ne odlažite prestanak pušenja. Prestanite da pušite određenog dana u vrijeme koje ste odredili za to. Ne odlažite to za sljedeću godinu, sljedeći mjesec, nedjelju pa čak ni za sutra. Koncentrišite se na vrijeme od buđenja do odlaska na spavanje.

Korak 5
Mi smo ono što mislimo da jesmo! Mislite pozitivno!
Naš stav je veoma važan jer mi smo ono što mislimo da jesmo! Ako dozvolimo sebi negativne misli poput onih “teško je prekinuti pušenje” ili “ lišavam se cigarete” napravićemo da se osjećamo loše. Ako svoj um navedemo da pozitivno mislimo o svom oslobađanju od zla i ozdravljenju kao o nečemu veličanstvenom i divnom, te da sebi ovim činimo značajnu uslugu osjetićemo da nam raste samopoštovanje.

Korak 6
Budite ponosni na sebe što više ne pušite! Ne očekujte od drugih pohvale kojima podižete svoje samopoštovanje niti se oslanjajte na njih da će dati podršku vašoj želji da se oslobodite! Vjerujte u sebe!

Korak 7
Glavobolja i vrtoglavica simptomi su posljedica hipoglikemije, pijte sokove! Simptomi kakvi su glavobolja, nemogućnost koncentracije, vrtoglavica i pogrešna konfuzna, orjentacija u vremenu rezultat je pada šećera u krvi koji se javlja posle prekidanja pušenja. Pomozite svom tijelu da se prilagodi novoj situaciji uz izbjegavanja proizvoda bijelog šećera i uzimanja nešto hrane (telesnog goriva) najmanje svaka tri sata. Ne dozvolite da ogladnite već imajte nešto hrane uz sebe. Najpogodniji su šećeri iz voća i voćnih sokova.

Korak 8
Sagledajte situacije koje izazivaju žudnju za duhanom i u početku ih izbjegavajte. Budite svjesni da će mnoge rutinske situacije biti okidač “žudnje za nikotinom”. Uobičajeno je da se žudnja javi: posle obroka, za vrijeme telefoniranja, vožnje, pića, čitanja, pijenja kafe ili alkoholnih pića, sjedenja u kafani ili kafiću, druženja sa prijateljima pušačima ili čak za vrijeme igranja karata! Pokušajte da se bavite uobičajenim stvarima tokom prekidanja pušenja. Ako izgleda da je trenutna situacija jak stimulus za pušenjem prekinite je na kratko i vratite joj se kasnije. Nemojte da mislite da ćete je se odreći zauvijek. Sve što ste radili kao pušač naučićete da radite jednako dobro ako ne i bolje sada kao bivši pušač.

Korak 9
Pijte dosta voćnih sokova i vode prva tri dana. Oni ne samo da ispiraju nikotin iz tijela već i pomažu da se održi nivo šećera u krvi. Podijelite tjelesnu težinu sa dva, broj koji ste dobili predstavlja broj potrebnih dnevnih porcija tečnosti koje vaše tijelo traži za oporavak i ispiranje.

Korak 10
Uzimajte voće i povrće a izostavite slatkiše i kolače. Da biste izbjegli uvećavanje tjelesne težine uzimajte voće i povrće a izostavite slatkiše i kolače. Neka celer i šargarepa budu kratkotrajna zamjena za cigarete. Pušenje je dugo bilo znak za vaše tijelo da je kraj obroka, morate naći novi.

Korak 11
Osmislite neki program redovnog vježbanja. Ako ste zabrinuti zbog mogućnosti dobijanja težine osmislite neki program redovnog jvežbanja. Ako niste bili fizički aktivni svakodnevno konsultujte se sa svojim ljekarom o programu vježbi koji je za vas odgovarajući.

Korak 12
Pušenje ne rješava probleme! Ako naidju problemi dok ostavljate pušenje (na primjer: malodušnost, jaki nagon za pušenjem, talas uznemirenosti, bolest u porodici, finansijski problemi) zapamtite PUŠENJE NIJE REŠENJE! Pušenje će samo zakomplikovati početnu situaciju jer stvara novu neprijatnu situaciju: potpuno vraćanje duhanu.

Korak 13
Budite pošteni! Vidite sebe kao zavisnika od nikotina jer to svakako jeste čim pušite! Samo jedan dim i odmah ili vrlo brzo vraćate se duhanu na prethodni nivo nikotina u krvi ili čak viši. Ne gledajte to kao “samo jedan dim” gledajte kao na potpuni poraz i ponovo postajete pušač.

Korak 14
Ne razmišljajte kako strašno želite cigaretu! Vi ne žudite za cigaretom samom kako ni zavisnik od heroina ne traži iglu. Cigareta i špric i igla su samo načini na koji supstance koje izazivaju zavisnost (droge) ulaze u tijelo. Vi zapravo žudite za svojom drogom.

Korak 15
Kupite sebi nešto što volite, uštedjeli ste! Uštedite novac koji obično trošite na kupovinu cigareta i kupite sebi nešto što stvarno želite posle nedjelju dana ili mjesec. Štedite godinu dana i moćićete sebi priuštiti putovanje koje odavno želite!

Korak 16
Radite vježbe dubokog disanja. Dišite sporo i duboko kada osjetite žudnju za cigaretom čitavim plućima dok svoj um oslobadjate iskušenja.

Korak 17
Zamislite suočavanje sa teškim izazovom. Zamislite izazov (situaciju koja izaziva stalni stres, ugodnu zabavu, problem gojenja, dosadu, udes, ozbiljnu bolest, smrt nekoga do koga vam je stalo, sahranu, finansijske probleme, kraj veze, piće, duže vremena u društvu pušača) i zamislite sebe kako uspješno odoljevate izazovu. Kakva pobjeda!

Korak 18
Počinjete novi život!
Uzdignite se iznad svoje ukorenjene pušačke rutine i počnite novi život. Angažujte se u aktivnostima koje zahtjevaju više od jednog sata da se završe i predstavljaju izazov za vaše oporavljeno tijelo.

Korak 19
Jedna cigareta - 100% poraz!
Razmislite malo kako biste se osjećali da se vratite na stari nivo korištenja cigarete. Ostavljanje pušenja je jedan od rijetkih poslova gdje uspjeh od 99% znači poraz od 100%. Uslov je jednostavno sve ili ništa. Ako zaista odlučite da zapalite molimo vas da obećate sebi da prvo dodjete na sastanak grupe i dozvolite joj da vam da podršku. Izgleda kao šamar u lice kada je član grupe dovoljno čvrst da se pojavi pred grupom kada se vrati pušenju a nije bio u stanju da odoli iskušenju u krizi. Kako da razumijemo i podržimo pušača? Nikako!

Korak 20
ZAPAMTITE!
Zapamtite da su samo dva dobra razloga da zapalite cigaretu kada jednom ostavite. Odlučili ste da se vratite na stari nivo korištenja cigareta dok vas to ne učini invalidom i najzad ubije ili ste shvatili da stvarno uživate u rastanku sa cigaretom i da ste odlučili da opet uživate u ostavljanju cigareta zauvijek. Ako se na vas ne odnosi ni jedno: NIKAD NE TRAŽITE SAMO JOŠ JEDAN DIM!

Mudrost dana

Kad jednoj ljubavi dođe kraj, slabići kukaju, energični smjesta pronađu novu ljubav, a pametni su je već odavno imali u rezervi.


Klikni za pregled velike slike

H Next Party


456500